vrijdag 12 januari 2018

verhaal Star Wars: The Last Jedi

Star Wars: The Last Jedi is net uit en ik ging naar de bios met mijn vriend Simon. We gingen met de auto naar Pathé Amersfoort. We kwamen een beetje vroeg aan dus we moesten even wachten. De film begon om half 2. Toen we de zaal in kwamen moesten we 20 minuten wachten, omdat er heel veel reclame was. Dat was heel jammer, maar zo is het nou eenmaal. Toen de film begon zetten wij onze 3D-bril op, omdat de film in 3D was.

De film was heel leuk en soms een beetje spannend, maar ik wil niks verklappen
, want dan is het niet leuk meer om te zien, en daarom ga ik dat nu ook niet doen.
Ik vond de karakters goed gemaakt en opgebouwd. Ik vond Rey (Daisy Ridley) en Finn (John Boyega) heel goed gespeeld. Wat ik jammer vond aan de vorige film (The Force Awakens) was dat Luke Skywalker (Mark Hammil) heel weinig voorkwam, en gelukkig was dat nu niet zo. Hij had een best grote rol deze keer.  Ik ben zelf een beetje een Star Wars fan, en ik heb alle films gezien. Ik vond deze wel een van de leukste. Deze film had weer een andere regisseur dan deel VII, want bij die was het J.J. Abrahams, en nu is het Rian Johnson. Dat merkte je niet echt, maar het voelde wel een beetje anders. Een ding die ik misschien nog moet zeggen is dat Leia, die gespeeld werd door Carrie Fisher, nog wel in de film voorkwam. Carry Fisher is eind 2016 overleden, dus het was niet vanzelfsprekend. 


Toen de film was afgelopen gingen Simon en ik op de Play Station die bij de Pathé staat, en we gingen Fifa spelen. Jammer genoeg ben ik daar niet zo goed in. Daarna kwam zijn moeder ons weer ophalen, en gingen we weer naar huis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten